Op avontuur in Canada - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Marcel en Ingeborg - WaarBenJij.nu Op avontuur in Canada - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Marcel en Ingeborg - WaarBenJij.nu

Op avontuur in Canada

Door: Marcel en Ingeborg

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Ingeborg

23 Oktober 2016 | Nederland, Enschede

Hoi allemaal,

Komende maanden zullen wij op avontuur gaan in Canada! Over ruim twee weken vertrek ik (Ingeborg) naar de andere kant van de Atlantische oceaan; Marcel volgt eind december. Aanleiding is dat ik voor mijn promotie-onderzoek ga samenwerken met onderzoekers uit Canada. Voor velen van jullie is dit oud nieuws, want jullie hebben er zelf voor gestemd dat ik een beurs zou krijgen die dit mogelijk maakte :) (waarvoor dank!).

Het reisplan is als volgt:
- 10 t/m 17 nov.: Ingeborg in Nashville (VS) voor congres
- 17 nov. t/m 23 dec.: Ingeborg in Ottawa (Canada) voor werkbezoek
- 20 dec. t/m 23 dec. Marcel in Seattle (VS) voor fun
- 23 dec. t/m 17 mrt.: beiden in Vancouver (Canada), Ingeborg voor werkbezoek, Marcel voor fun
Op 18 maart zullen we dan weer voet aan de Nederlandse grond zetten.

We zijn van plan om in Canada af en toe een bericht te posten op deze site. Mocht je het leuk vinden die te lezen, schrijf dan vooral ook iets terug - vinden we leuk!

Groetjes,
Marcel en Ingeborg

• 23 Oktober 2016 - 19:44

Aaltje:

Leuk! Ik ga jullie letterlijk en figuurlijk volgen ;-)

• 23 Oktober 2016 - 19:53

Henk En Tiny:

Wij zijn ook benieuwd naar jullie avonturen.

• 23 Oktober 2016 - 20:31

Jaap:

Lieve Ingeborg, ik zie dat geen opoffering voor de wetenschap jou te groot is, succes en goede reis, Jaap

• 23 Oktober 2016 - 20:33

Jaap:

Ha Marcel, ik wens je veel fun, groet, Jaap

• 24 Oktober 2016 - 11:44

Oom Menco En Tante Geppie:

Ingeborg gefeliciteerd leuk dat jij de kans hebt gekregen om dit te kunnen doen,en mooi dat Marcel jou ook nog een poosje gezelschap gaat houden daar in Canada, succes goeie reis en tot ziens.Oom Menco en tante Geppie.

• 24 Oktober 2016 - 15:02

Sander, Alike En De Kids:

Ja, leuk.

ook graag foto's

• 24 Oktober 2016 - 16:53

Betsie Hofman:

Zo te zien een interessant programma de komende 4 1/2 maand. Ingeborg, je zet Marcel toch ook wel aan het werk hè?

• 25 Oktober 2016 - 16:13

Piet Vellekoop:

Reizen is een driedubbel plezier: verwachting, avontuur en herinnering. Dat jullie verwachtingen uit mogen komen, je de meest verrukkelijke avonturen zult beleven en de herinnering net zo zoet mag zijn als de foto die er van jullie beiden op deze pagina staat afgedrukt. Het góede in àlles!

• 27 Oktober 2016 - 12:05

Dineke Fekkes:

leuk Marcel en Ingeborg.......ik ga jullie verhalen volgen......succes en geniet er van.

• 27 Oktober 2016 - 17:18

Bennie En Jolanda:

Heel veel plezier gewenst voor jullie beide.

• 27 Oktober 2016 - 19:12

Betty En Fokko Rademaker:

Heel veel succes en plezier samen