Halte 1 bereikt! - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Marcel en Ingeborg - WaarBenJij.nu Halte 1 bereikt! - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Marcel en Ingeborg - WaarBenJij.nu

Halte 1 bereikt!

Door: Ingeborg

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Ingeborg

11 November 2016 | Verenigde Staten, Nashville

Hoi allemaal,

Na een lange reisdag ben ik veilig aangekomen in Nashville!
Tijdens de twee vluchten van in totaal meer dan 12 uur ben ik mooi een beetje bijgekomen van de afgelopen dagen die toch best wel hectisch waren. Dinsdag moest ik nog werken en bovendien afscheid nemen van Marcel, die voor werk een week naar Duitsland vertrok. Woensdag heb ik nog twee onderhuurders in mijn huis verwelkomd, en bij het naar zolder sjouwen van de laatste persoonlijke spullen kreeg ik veel last van mijn rug. Gelukkig ging het vandaag wat beter en kon ik redelijk comfortabel reizen.

De komende dagen zullen vooral in het teken staan van congresbezoek en zelf een presentatie houden. Ik zit hier samen met collega Gréanne (die al in de VS was) in een AirBnB appartement met prachtig uitzicht. De dagen zullen vroeg beginnen, maar ik heb goede hoop dat mijn jetlag ervoor zorgt dat ik nog een paar dagen vroeg wakker ben. Het is hier ook lekker warm: overdag zo'n 19 graden (Celcius).

Groetjes,
Ingeborg

  • 11 November 2016 - 07:30

    Janneke:

    Hey Ingeborg!
    Succes met je posterpresentatie!
    Groetjes! Janneke

  • 11 November 2016 - 07:41

    Gerdien:

    Wat een avontuur weer. Heerlijk om te mogen meelezen. Niet vergeten VEEL foto's te maken. Heel veel plezier!

  • 13 November 2016 - 12:03

    Jacolijne:

    Hey Ing,
    Zo leuk om je verslag te lezen.
    Ik ben blij dat je veilig aangekomen bent en een beetje kan bijkomen :).
    Love you Xx Jacolijne

  • 13 November 2016 - 19:11

    Henk En Tiny:

    Fijn dat je een goede reis hebt gehad.
    wij hebben vandaag Henk z, n verjaardag gevierd met de fam uit Rijssen en Groningen.

  • 13 November 2016 - 23:24

    Linda:

    Hey Ingeborg,

    Ik had van Marcel al vernomen dat je goed aangekomen was. Hopelijk werkt je rug weer wat meer mee! Veel plezier en doe je de groeten aan Dolly?

  • 15 November 2016 - 11:18

    Piet Vellekoop:

    Maak er iets moois van!
    Piet Vellekoop.

  • 16 November 2016 - 09:48

    Erna:

    Hai Ingeborg,

    Fijne tijd in Nashville!
    Lees/kijk graag mee via je reisverslag :-)

  • 30 November 2016 - 12:02

    Ineke :

    Hoi Ingeborg,

    Veel Succes, maar vooral Heerlijk genieten : ) !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcel en Ingeborg

Actief sinds 23 Okt. 2016
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 80104

Voorgaande reizen:

10 November 2016 - 18 Maart 2016

Op avontuur in Ottawa/Vancouver

Landen bezocht: